برنامه های هفته «کار و کارگر» تشریح شد

برنامه های هفته «کار و کارگر» تشریح شد

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تشریح برنامه های ستاد گرامیداشت هفته کارگر از ارایه 30 هزار نفر ساعت آموزش ترویجی فرهنگ کار در کارخانجات و واحدهای اقتصادی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش نوتیفیکیت، محمدرضا چکشیان در نشست ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: اقدامات متناسب با هفته کارگر از اوایل اسفند ماه سال قبل توسط شورای سیاستگذاری هفته کارگر به ریاست وزیر کار تدوین شد و کلیات هفته کارگر مورد بحث قرار گرفت و ستاد بزرگداشت ذیل شورای سیاستگذاری تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این راستا با همه استانداران و بسیاری از دستگاه ها و سازمان ها اعم از وزارت ارشاد، صدا وسیما، شهرداری و دیگر سازمان ها مکاتبه شد و ستاد متناظر ملی در استانها شکل گرفت.

معاون وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی از برگزاری سه برنامه کلان در سطح ملی طی هفته کارگر خبر داد و گفت: در هفته کارگر امسال چند برنامه مهم و کلان در سطح ملی پیش بینی شده که با پیگیری هایی که صورت گرفته به اجرا در خواهد آمد. اول تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره) و شهداست که فردا برگزار می شود. دوم برنامه دیدار 2000 نفر از کارگران و کارفرمایان و تشکل ها با مقام معظم رهبری است که طی روزهای آینده انجام خواهد شد و سوم برگزاری جشنواره امتنان کارگران با حضور رییس جمهوری است که هفته آینده یازدهم اردیبهشت و همزمان با روز کارگر برگزار می شود.

چکشیان، غبارروبی از مزار شهدا، بازدید مقام عالی وزارت کار و معاونان وزرا از کارخانجات و واحدهای تولیدی سخنرانی وزیر کار در خطبه های نماز جمعه، دیدار با خانواده های شهدای کارگر و برگزاری نشست های تخصصی با موضوع فرهنگ کار و دغدغه های جامعه کار و تولید را از دیگر برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.

پایان خبر نوتیفیکیت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه های هفته «کار و کارگر» تشریح شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه های هفته «کار و کارگر» تشریح شد"، کلیک کنید.