اعتبار 9 همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب العلاج در 1403

اعتبار 9 همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب العلاج در 1403

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به عمر دو ساله صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج، از اعتبار 9 همتی برای این صندوق در سال جاری خبر داد.

به گزارش نوتیفیکیت، دکتر محمد مهدی ناصحی در نشست خبری «روز بیماران خاص و صعب العلاج» که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: حدود 2 سال از عمر صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج می گذرد. هنگامی که این صندوق ایجاد شد، میزان بودجه تخصیص یافته معادل 5 همت (5هزار میلیارد تومان) بود و در سال گذشته به 7 همت رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر، میزان بودجه تخصیص یافته صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در سال جاری معادل 9 همت است.

ناصحی با بیان اینکه موضوع حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در کانون توجه قرار گرفته است، افزود: دولت و وزارت بهداشت به موضوع حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج توجه کرده اند و بیمه های پایه در جهت پوشش خدمات گام برداشته اند. حدود 2 سال از عمر صندوق بیماران خاص و صعب العلاج می گذرد اما از شالکه بسیار خوبی برخوردار است.

وی درباره بیماری های تحت پوشش صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج گفت: 107 گروه از بیماری های خاص و صعب العلاج تحت پوشش قرار دارند.

ادامه دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعتبار 9 همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب العلاج در 1403" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعتبار 9 همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب العلاج در 1403"، کلیک کنید.