نوتیفیکیت/اصفهان معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با تاکید بر اینکه معلمی شغلی ویژه افرادی است که بی هیچ چشم داشتی روح ایثارگری دارند، گفت: باید دغدغه معلم آموختن، ارتقای فردی و رسیدن به دستاوردهای بیشتر باشد، دانش، معنویت و مهارت معلمی سه گانه ای هستند که یک معلم بدون دغدغه مندی برای تکمیل و ارتقای آن ها، معلم نمونه نخواهد شد.
الهام یاوری شامگاه (سه شنبه 18 اردیبهشت 1403) در آیین تکریم از 500 معلم نمونه استان اصفهان، اظهار کرد: بهترین روایت برای گرامیداشت مقام معلم پیامبر (ص) بیان کردند که فرمودند من معلم مبعوث شدم و این جمله به این معناست که معلمی شغل انبیا است. شباهت آموزگاری با این تشبیه نورانی این است که معلمان هدایت گران انسان ها هستند و برای همه انسان های تاریخ دل می سوزانند حتی اگر در محدودیت باشند.
وی با تاکید براینکه معلمی شغلی ویژه افرادی است که بی هیچ چشم داشتی روح ایثارگری دارند، افزود: معلمان مانند پیامبران روش تربیت محبت پرور در خود دارند. یکی دیگر از شباهت بین معلمان با انبیا نحوه عمل، سکوت و لبخند آنان بوده که الگو و اسوه است، بر این اساس واجب التکریم هستند، قطعا در آینده دانش آموزان متوجه خواهند شد که موفقیتشان ثمره تلاش های معلمان است.
معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، گفت: در این راستا باید دغدغه معلم آموختن، ارتقای فردی و رسیدن به دستاوردهای بیشتر باشد، دانش، معنویت و مهارت معلمی، سه گانه ای هستند که یک معلم بدون دغدغه مندی برای تکمیل و ارتقای آنها، معلم نمونه نخواهد شد.
وی با بیان اینکه قدردانی از معلم بهترین هدیه دانش آموزانی خواهد بود که در مسیر فهمیدن و حق طلبی قدم برمی دارند، گفت: همه ما مدیون معلمان هستیم.
پایان خبر نوتیفیکیت
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دغدغه معلمان باید آموختن، ارتقای فردی و رسیدن به دستاورد باشد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دغدغه معلمان باید آموختن، ارتقای فردی و رسیدن به دستاورد باشد"، کلیک کنید.