هییات مذهبی از پیشران های نهضت حضرت امام خمینی (ره) هستند – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

هییات مذهبی از پیشران های نهضت حضرت امام خمینی (ره) هستند - خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار نوتیفیکیت، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه چهارشنبه در نشست جامع قرآنی با استاندار و مازندران با بیان اینکه هییت یک نهاد اجتماعی و دارای ارکان متعدد و از قدیمی ترین تشکل های دینی و سیاسی است، گفت: هییات بر محور مودت و همدلی هل بیت علیهم السلام گرد هم آمده اند.

وی با بیان اینکه ارکان هییات در مسیر احیای امر اهل بیت علیهم السلام گام برمی دارند، ادامه داد: بیش از چهار هزار و 500 هییت مذهبی در استان مازندران به عنوان دیار علویان فعالیت می کنند.

حجت الاسلام شریف تبار یادآور شد: امر اهل بیت علیهم السلام توجه به ولایت است و گرد هم آمدن حول محور ولایت و امر امام معصوم از اهداف هییات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اظهار اینکه هییات طی سال های اخیر کارکردهای متعددی را در پیش گرفته است، یادآور شد: هییات علاوه بر اینکه جزو پیشران های نهضت حضرت امام راحل بوده است در هر دوره ای کارکردهای خود را به خوبی پیدا کرده است و روزی در عرصه رفع محرومیت ها و مسیولیت های اجتماعی و روزی دیگر در عرصه کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرینی کرده است.

وی گفت: محل پرورش بسیاری از افراد شاخص و شهدای عزیز در هییات مذهبی بوده است و ما هییت سکولار و یا بی تفاوت به مسایل پیرامونی و روز نداریم و نخواهیم داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: در این پیچ تاریخی بزرگ شاهد آن هستیم که هییات چگونه نقش آفرین، الگو آفرین و حماسه آفرین هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هییات مذهبی از پیشران های نهضت حضرت امام خمینی (ره) هستند – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هییات مذهبی از پیشران های نهضت حضرت امام خمینی (ره) هستند – خبرگزاری نوتیفیکیت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.