برسی نور ال ای دی گودکس Godox SZ-150R RGB Light

نقدر و برسی

نور ال ای دی گودکس Godox SZ-150R RGB Light

لامپ ال ای دی ویدئویی Godox Zoom RGB

با استفاده از شکل تک نوری آشنا و شهودی، نور ویدئویی زوم RGB LED از Godox دارای پخش پرتو متغیر 20 تا 65 درجه است که مطابق با سوژه یا جلوه مورد نظر شما است. همچنین دارای کلوین متغیر از 2800 تا 6500 کلوین با CRI و TLCI بالا برای دقت رنگ پیشرفته است. شدت نور را می توان از 0 تا 100 تنظیم کرد و در حالی که می توانید این تغییرات را در دستگاه ایجاد کنید، می توانید آنها را به صورت بی سیم از فاصله 164 فوتی (50 متری) با یک کنترل از راه دور یا برنامه اختیاری کنترل کنید. این کار را به صورت رایگان انجام دهید. این لامپ دارای 32 کانال و 16 گروه برای اطمینان از تصاویر بدون تداخل است. همچنین دارای یک فن بی صدا با کلید روشن/خاموش برای موقعیت های حساس به صدا است.

حالت RGB زوم با کنترل‌های Hue، Saturation، Intensity و Magenta/Green به این ویژگی‌های چشمگیر اضافه می‌کند و به عکاس امکان دسترسی به ۳۶۰۰۰ رنگ سفارشی را می‌دهد. یکی دیگر از مزایای کاربر 13 جلوه ویژه داخلی است که شامل چرخه RGB، فلاش، لیزر، فلاش، لامپ Brobs، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی، ماشین پلیس، موتور آتش نشانی، آمبولانس و SOS می شود. این لامپ دارای رفلکتور، روکش لامپ و کیف حمل است. با استفاده از منبع تغذیه 100-240 VAC می توان از نور ویدئویی زوم RGB LED در سراسر جهان استفاده کرد.

RGB با کنترل HSI

SZ150R دارای کنترل رنگ عالی است، از جمله حالت RGB (قرمز، سبز، آبی) با کنترل های Hue، Saturation و Intensity به اضافه یک کنترل Magenta/Green که به عکاس امکان دسترسی به 36000 رنگ سفارشی را می دهد.

اجرای دو رنگ

حالت CCT دمای رنگ متغیر را با محدوده 2800 تا 6500 کلوین ارائه می دهد. با 97 CRI و 96 TLCI دقت رنگ بالایی را برای شما تضمین می کند.

پیچ جرم گیری

به‌جای حرکت دادن لامپ، می‌توانید «زوم» کنید تا سوژه‌تان را با یک چرخش از ۲۰ درجه تا ۶۵ درجه تنظیم کنید.

13 جلوه های ویژه

SZ150R دارای 13 جلوه ویژه داخلی است، از جمله چرخه RGB، فلاش، لیزر، فلاش، لامپ Brobs، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی، ماشین پلیس، کامیون آتش نشانی، آمبولانس و SOS.

کنترل بی سیم آسان

32 کانال قابل انتخاب و 16 گروه وجود دارد که می توانند در فواصل تا 164 فوت (50 متر) از طریق کنترل از راه دور بی سیم اختیاری روشن شوند.

حالت بی صدا

سر و صدای فن را برای شرایط حساس به صدا سرکوب می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی گودکس Godox SZ-150R RGB Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی گودکس Godox SZ-150R RGB Light"، کلیک کنید.