برسی نور ال ای دی گودکس Godox SZ200Bi Bi-Color Zoomable LED Video Light

نقدر و برسی

نور ال ای دی گودکس Godox SZ200Bi Bi-Color Zoomable LED Video Light

چراغ ویدیویی LED دو رنگ Godex SZ200Bi با زوم

با استفاده از یک شکل آشنا، نور ویدئویی LED دو رنگ مقیاس پذیر Godox دارای پخش پرتو متغیر 20 تا 65 درجه است که متناسب با سوژه یا جلوه مورد نظر شما باشد. همچنین دارای کلوین متغیر از 2800 تا 6500 کلوین با 97 CRI و 96 TLCI برای دقت رنگ پیشرفته است. شدت نور از 0 تا 100 قابل تنظیم است و در حالی که می توانید این تغییرات را در دستگاه ایجاد کنید، می توانید آنها را به صورت بی سیم از فاصله 164 فوتی با یک کنترل از راه دور اختیاری یا برنامه رایگان انجام دهید. این لامپ دارای 32 کانال و 16 گروه برای اطمینان از تصاویر بدون تداخل است. همچنین دارای یک فن بی صدا با کلید روشن/خاموش برای موقعیت های حساس به صدا است.

هشت جلوه ویژه داخلی شامل فلاش، فلاش، لامپ شکسته، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی و SOS است. این لامپ دارای یک رفلکتور (کاسه استاندارد)، یک پوشش لامپ و یک پوشش مات است. با منبع تغذیه 100 تا 240 VAC می توان از آن در سراسر جهان استفاده کرد.

زوم آسان، عکاسی کارآمد

با چرخاندن یک پیچ، می توانید از زاویه 20 درجه تا عرض 65 درجه زوم کنید، بنابراین زمان کمتری برای تغییر نورها و تنظیم فاصله و زمان بیشتری برای عکاسی از محصولات خود در نور مناسب صرف می کنید.


ارائه رنگ قابل اعتماد

LED SZ200Bi با 97 CRI و 96 TLCI نور روشن و طبیعی را فراهم می کند و رنگ های دقیقی را تولید می کند.

دمای رنگ متغیر

محدوده دمای رنگ گسترده از 2800 تا 6500 کلوین به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی در مورد ژلاتین، به سرعت رنگ روشنایی موجود را مطابقت دهید.

جلوه های ویژه

برای طیف گسترده ای از سناریوهای نورپردازی، SZ200Bi دارای 8 افکت نورپردازی سینمایی از پیش تعیین شده، از جمله فلاش، فلاش شکسته، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی و SOS است.

کنترل آسان

چهار روش کنترل اختیاری (کنترل داخلی، کنترل DMX، RC-A6 Remote و Godox Light App) به شما این امکان را می دهد که لامپ های خود را در سناریوهای مختلف تنظیم و کنترل کنید تا گردش کار شما تسهیل شود.

حالت بی صدا

برای از بین بردن صدای ناخواسته، فن را خاموش کنید تا بتوانید بیشتر روی محتوا تمرکز کنید و نگران تداخل صدای لامپ نباشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی گودکس Godox SZ200Bi Bi-Color Zoomable LED Video Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی گودکس Godox SZ200Bi Bi-Color Zoomable LED Video Light"، کلیک کنید.