برسی پنل ال ای دی تست YC Onion TOAST Video Light SE RGB Panel

نقدر و برسی

پنل ال ای دی تست YC Onion TOAST Video Light SE RGB Panel

تست پنل LED YC Onion TOAST Video Light SE RGB Panel

پنل های ال ای دی یکی از پرکاربردترین ابزارهای نورپردازی در فیلم سازی و عکاسی به دلیل تغییراتی است که می توان در دما و شدت نور ایجاد کرد. ال ای دی ها نور خوبی با مصرف برق کم دارند و در حین استفاده گرما تولید نمی کنند.

پنل LED YC Onion RGB برای طراحی و ساخته شده برای فیلمبرداران حرفه ای که خواهان کیفیت با قیمت مقرون به صرفه هستند. این لامپ قابلیت اطمینان اثبات شده، ساختار محکم و تمام ویژگی های مورد نیاز برای کار حرفه ای را ارائه می دهد.

دارای ویژگی های حرفه ای مانند تغییر رنگ، تغییر کلوین با بازه وسیع از 2800 تا 10000، با نتایج CRI 97 و TLCI 96، تنظیم رنگ 360 درجه و تنظیم روشنایی از 0 تا 100 درصد است.

از طریق اپلیکیشن مخصوص گوشی های هوشمند شما می توانید تنظیمات بی سیم را آسان انجام دهید، پنل YC Onion Toast LED RGB دارای ویژگی هایی مانند انتخاب رنگ، حافظه نور، اشتراک نور و 9 حالت جلوه ویژه از پیش تعیین شده است.

این پنل AED به دو صورت برای برق کار می کند که یک آداپتور برق مستقیم برای استفاده در فضای استودیویی است و همچنین امکان استفاده از 2 باتری سری NP-F سونی (که باید جداگانه خریداری شوند که مناسب استفاده هستند) . خارج از استودیو

موارد شامل: پنل LED YC Onion TOAST، آداپتور برق مستقیم و کیف مخصوص حمل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پنل ال ای دی تست YC Onion TOAST Video Light SE RGB Panel" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پنل ال ای دی تست YC Onion TOAST Video Light SE RGB Panel"، کلیک کنید.