برسی نور ثابت ال ای دی متمرکز گودکس Godox S60 LED Focusing Light

نقدر و برسی

نور ثابت ال ای دی متمرکز گودکس Godox S60 LED Focusing Light

چراغ فوکوس LED Godox S60

در مواقعی که به فوکوس پرتو متغیر با پشتیبانی از کنترل و شارژ نیاز دارید، می توانید از این چراغ فوکوس LED Godox S60 استفاده کنید. این نور دارای پرتویی با قابلیت فوکوس گسترده بین 6 تا 55 درجه است، بنابراین می‌توانید از آن به عنوان نور برجسته، نوردهی مو، پرتو بلند یا ابزار نوری انتخابی استفاده کنید. در 55 درجه می توان نور روشن را متمرکز کرد یا یک گروه را روشن کرد. جلوه های موجود به شما امکان می دهند نور را بیشتر شکل دهید.

S60 دارای دمای رنگ ثابت و یکنواخت 5600 کلوین است که با یک فیلتر ژل ساده می توان آن را به تعادل تنگستن تبدیل کرد و روشنایی آن از 0 تا 100 قابل تنظیم است. در حالی که می توانید این تنظیمات را به صورت محلی روی دستگاه انجام دهید، Godox چندین پیشنهاد را ارائه می دهد. راه هایی برای انجام آنها از راه دور S60 را می توان از طریق کنسول از طریق DMX، به صورت بی سیم با یک برنامه گوشی هوشمند یا با یک کنترل از راه دور 164 فوتی (50 متری) (ریموت را باید جداگانه خریداری کرد) کنترل کرد. S60 به لطف منبع شارژ 100-240 ولتی آن در سراسر جهان قابل استفاده است، اما زمانی که برق متناوب در دسترس نیست، می توانید آن را از صفحه V باتری کنترلر خود نیز تغذیه کنید.

کنترل دقیق نور

با یک پرتو از 6 تا 55 درجه، می توانید اندازه خروجی مورد نیاز خود را با تنظیم دستگیره چرخشی در پشت به دست آورید.

جلوه های نورپردازی عالی

لنز اپتیکال غیر کروی دارای امتیاز CRI/TLCI 96+/97 است که رنگ طبیعی و خالص را در هر کاربرد ارائه می دهد. شدت نور نقطه متمرکز حدود 4 توقف نسبت به تنظیم نوردهی افزایش می یابد. همچنین برای کنترل انعطاف پذیرتر، روشنایی را می توان از 0 تا 100 تنظیم کرد.

انتخاب شکل دهنده برای نور

S60 برای گزینه های مختلف نور طراحی شده است. با بسیاری از لوازم جانبی شکل دهنده نور مانند Barndoors، می توانید نور را به هر الگوی که نیاز دارید تنظیم کنید.

درخشان

لنزهای اپتیکال غیرکروی نور را حتی از انتها به انتها پخش می کنند.

هر جا شارژ کنید

S60 دارای یک جعبه کنترل جداگانه است که از برق متناوب یا یک باتری V شکل اضافی برای عکسبرداری در فضای باز پشتیبانی می کند.

کنترل از راه دور اختیاری

با سیستم بلوتوث داخلی، S60 را می توان از راه دور کنترل کرد تا در برنامه کاربرپسند “Godox Light” تنظیم شود. همچنین از کنترل از راه دور بی سیم RC-A6 پشتیبانی می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ثابت ال ای دی متمرکز گودکس Godox S60 LED Focusing Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ثابت ال ای دی متمرکز گودکس Godox S60 LED Focusing Light"، کلیک کنید.