برسی فلاش ماکرو گودکس Godox MF12 Macro Flash 2-Light Kit

نقدر و برسی

فلاش ماکرو گودکس Godox MF12 Macro Flash 2-Light Kit

کیت فلاش دوگانه ماکرو Godox MF12

کیت فلاش دوگانه ماکرو Godox MF12 که برای عکاسی از نمای نزدیک طراحی شده است، عکاسی ماکرو را آسان می کند. هدهای فلاش به شما این امکان را می دهند که از سوژه های کوچک مانند گیاهان، حیوانات و حشرات در فاصله بسیار نزدیک عکس های زیبا و واضح بگیرید.

سر فلاش های MF12 را می توان بر روی پایه های فلاش موجود نصب کرد که دارای سرهای قابل تنظیم برای موقعیت یابی سریع هستند. برای انعطاف‌پذیری بیشتر، فلاش‌ها را می‌توان مستقیماً از طریق حلقه‌های آداپتور و یک حلقه نصب روی لنز نصب کرد که به شما امکان می‌دهد تا شش سر فلاش MF12 را نصب کنید. همچنین یک آداپتور افراطی کلوزآپ با ساختار شیبدار و طراحی خاص وجود دارد که به شما امکان می دهد برای عکاسی از نمای نزدیک، سر فلاش را به سمت داخل به سمت لنز کج کنید. برای استفاده از این فلاش روی دوربین، نیاز به یک فرستنده (که باید جداگانه خریداری شود) است و با Godox XPro، X1، X2 سازگار است.

کنترل بی سیم 2.4 گیگاهرتز

فناوری بی سیم 2.4 گیگاهرتز انتقال از راه دور را فعال می کند و انعطاف پذیری بیشتری به تصاویر شما می بخشد. علاوه بر این، 5 گروه 32 کانالی هر کدام به جلوگیری از تداخل زمانی که چندین سیستم بی سیم نزدیک به یکدیگر کار می کنند کمک می کند.

طراحی فشرده

فلاش ماکرو MF12 به دلیل طراحی جمع و جور و توانایی منحصربه‌فردش برای نصب مستقیم روی لنز از طریق حلقه‌های آداپتور و حلقه نصب یا قرار گرفتن در اطراف سوژه با پایه فلاش همراه، برای عکاسی از نمای نزدیک بهینه شده است. به علاوه، اندازه و قابلیت های بی سیم آن را به گزینه خوبی برای عکاسی عمومی نیز تبدیل کرده است.

انعطاف پذیری

به جای اینکه فقط قسمت جلویی را روشن کنید، هر فلاش را می توان به زاویه متفاوتی چرخاند و برای قرارگیری مناسب دور حلقه نصب چرخاند. خواه تنظیم دقیق جلوه نور یا ایجاد سبک نورپردازی متفاوت، سر فلاش ماکرو MF12 به شما کمک می کند تا بهترین جلوه مورد نیاز خود را تجربه کنید.

باتری قابل شارژ با کارایی بالا

باتری لیتیومی داخلی قدرتمند از حدود 500 فلاش با قدرت کامل با زمان بازیابی 0.01 تا 1.7 ثانیه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، باتری را می توان به راحتی از طریق کابل USB Type-C شارژ کرد.

مجموعه ای از جلوه های رنگ و تنظیم دمای رنگ

در کیت 2 لامپ، دو کیت جلوه رنگ MF-11C و دو کیت تنظیم دمای رنگ MF-11T وجود دارد. مجموعه Color Effects شامل مجموعه ای از فیلترهای ژل رنگی برای گسترش امکانات خلاقانه شما می باشد. در همین حال، کیت تنظیم دمای رنگ شامل مجموعه ای از فیلترهای ژل برای تنظیم دمای رنگ سر فلاش است. این به شما این امکان را می دهد که دمای رنگ نور محیط را در هر جایی که عکاسی می کنید مطابقت دهید.

حلقه های نصب

مجموعه 2 لامپ شامل یک مجموعه حلقه آداپتور با 8 اندازه مختلف است که متناسب با اکثر لنزها است. اندازه ها 49 میلی متر، 52 میلی متر، 55 میلی متر، 58 میلی متر، 62 میلی متر، 67 میلی متر، 72 میلی متر و 77 میلی متر هستند.

موارد شامل:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش ماکرو گودکس Godox MF12 Macro Flash 2-Light Kit" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش ماکرو گودکس Godox MF12 Macro Flash 2-Light Kit"، کلیک کنید.