برسی نور باتومی ژیون ZHIYUN FIVERAY V60 Combo

نقدر و برسی

نور باتومی ژیون ZHIYUN FIVERAY V60 Combo

چراغ خفاشی LED دو رنگ FIVERAY V60 Zhiyun که برای روشن کردن هر عکس با سهولت و کارآمدی طراحی شده است یک راه حل نورپردازی 45 سانتی متری برای سازندگان محتوا است.

دارای دمای رنگ متغیر از 2700 تا 6500 کلوین با 0 تا 100 درصد کاهش نور مداوم است. دکمه ها و نمایشگر آن به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ مشکلی به سرعت بین تنظیمات مختلف جابجا شوید. برای قابل حمل بودن، V60 یک منبع نوری سبک وزن و همه کاره است که تقریباً در هر مکانی جا می شود.

باتومی قابل حمل و چند منظوره ایده آل

برای انواع برنامه های عکس و فیلم، V60 انعطاف پذیری را با گزینه های مختلف برق ارائه می دهد. انرژی این چراغ توسط یک باتری داخلی تامین می شود که می توان آن را از طریق پورت USB-C شارژ کرد. باتری 24 دقیقه با قدرت کامل و زمان بیشتری با قدرت جزئی به شما می دهد. به علاوه، آداپتور برق موجود به شما امکان می دهد لامپ را در حین استفاده شارژ کنید. Zhiyun به راحتی دارای یک کابل USB-C و کیسه ذخیره سازی است، بنابراین می توانید آن را هر کجا که می روید ببرید.

حداکثر قدرت در حالت V60

با خروجی استاندارد 60 وات، 1730 لوکس در 3.3 اینچ (5500K) ساطع می کند. اگر به تقویت نور اضافی نیاز دارید، به سادگی به حالت MAX بروید تا قدرت آنی تا 100 وات افزایش یابد. سپس نور می تواند به 2470 لوکس برسد. برای فعال کردن حالت MAX، لامپ باید به پریز برق وصل شود.

دقت رنگ این نور با CRI 96 و TLCI 98، وفاداری و دقت رنگ را تضمین می کند تا تصاویر واضح و دقیق را به شما ارائه دهد.

افکت ها و حالت موسیقی

شش افکت نور خلاق شامل SOS، آتش، تلویزیون، فلاش، لامپ معیوب و شمع وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های نور، حالت موسیقی است که به شما امکان می دهد با ریتم موسیقی مطابقت داشته باشید و فضای خاصی ایجاد کنید.

سیستم خنک کننده

DynaVort بر اساس دینامیک سیالات با افزایش توزیع جریان هوا با کنترل بیشتر از گرمای بیش از حد جلوگیری می کند و راندمان خنک کننده را افزایش می دهد. این شامل یک هیت سینک و شش فن برای خنک کننده کارآمد است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور باتومی ژیون ZHIYUN FIVERAY V60 Combo" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور باتومی ژیون ZHIYUN FIVERAY V60 Combo"، کلیک کنید.