برسی صفحه 360 درجه ORANGEMONKIE Foldio360 Smart Turntable for 360 Images

نقدر و برسی

صفحه 360 درجه ORANGEMONKIE Foldio360 Smart Turntable for 360 Images

ORANGEMONKIE FOLDIO360 360 درجه نمایش صفحه

Foldio360 Turntable Smart by Orangemonkey به شما امکان می دهد با استفاده از گوشی هوشمند یا دوربین DSLR خود به سرعت و به راحتی تصاویر 360 درجه بگیرید. این صفحه گردان سفید از یک سیستم نورپردازی منحصر به فرد Halo Edge استفاده می کند که از LED های تعبیه شده در پایه خود استفاده می کند که برای حذف خط یا افق ایجاد شده هنگام استفاده از پس زمینه طراحی شده اند. یک سیستم عکسبرداری خودکار از سنسورهای مادون قرمز و بلوتوث برای اتصال مستقیم به تلفن هوشمند یا دوربین شما استفاده می کند. با کلیک بر روی دکمه ای در برنامه Foldio360، فرآیندی شروع می شود که از همه طرف شی شما عکس می گیرد و آنها را در یک تصویر 360 درجه برای اشتراک گذاری در اینترنت یا تجارت الکترونیک ترکیب می کند.

سیستم تصویربرداری خودکار

Foldio360 از سنسورهای IR و بلوتوث برای اتصال مستقیم به گوشی هوشمند و دوربین DSLR شما استفاده می کند. هنگامی که روی دکمه شروع کلیک می کنید، به طور خودکار می چرخد، عکس می گیرد و آنها را برای ایجاد یک تصویر نهایی 360 ترکیب می کند.

سیستم نور لبه هالو

Foldio360 دارای یک ویژگی منحصر به فرد به نام Halo Edge Light System است تا کیفیت تصاویر 360 درجه شما را بیشتر کند. این سیستم به حذف خطوط مرزی برای ایجاد عکس های 360 درجه با کیفیت بالا کمک می کند.

تصاویر 360 درجه خود را به اشتراک بگذارید

ابزار عکاسی Foldio360 یک سیستم بصری و آسان برای استفاده است. تمام مراحل فقط چند دقیقه طول می کشد. عکس های خود را در وبلاگ، فروشگاه آنلاین و سایر وب سایت ها آپلود و به اشتراک بگذارید و تصاویر 360 درجه خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از تصاویر 360 درجه یک صفحه سه بعدی منحصر به فرد و جالب ایجاد کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی صفحه 360 درجه ORANGEMONKIE Foldio360 Smart Turntable for 360 Images" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی صفحه 360 درجه ORANGEMONKIE Foldio360 Smart Turntable for 360 Images"، کلیک کنید.