برسی فلاش اکسترنال گودکس Godox V1 Flash for Canon

نقدر و برسی

فلاش اکسترنال گودکس Godox V1 Flash for Canon

فلاش اکسترنال Godox V1 Flash یک منبع نور پیشرفته با توان قدرتمند 76 وات در کنار طراحی متمایز است. این فلاش منعطف نصب شده بر روی دوربین (توکار) با سر گرد متمایز خود با سیستم i-TTL نیکون سازگار است که نوری نرم و یکنواخت را با کاهش نور و تقویت تدریجی ایجاد می کند. سر این مدل 330 درجه می چرخد، از منفی 7 تا 120 درجه کج می شود و دارای سطح مغناطیسی برای اتصال سریع اصلاح کننده های لوازم جانبی Godox (فروش جداگانه) است.

دارم خرید میکنم فلاش چتری و فلاش باتری از فروشگاه اینترنتی اورنگ دیجیتال کلیک کنید.

لوازم جانبی باید جداگانه خریداری شود.

فلاش Godex V1 دارای یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت است که به شما امکان می دهد تا 480 فلاش را با قدرت کامل شارژ کنید تا حتی یک عکس را از دست ندهید. به لطف سرعت بالای خود، V1 تنها در 1.5 ثانیه به قدرت کامل می رسد، بنابراین می توانید به سرعت سوژه خود را دنبال کنید. همچنین، برای مدیریت پس‌زمینه‌های روشن و عکاسی با دیافراگم‌های باز، از همگام‌سازی با سرعت بالا تا 1/8000 ثانیه پشتیبانی می‌کند و V1 از همگام‌سازی پرده‌های جلو و عقب نیز پشتیبانی می‌کند.

فلاش خارجی Godox V1 دارای یک گیرنده 2.4 گیگاهرتزی است که سیگنال های بی سیم را از فرستنده های سیستم Godox X دریافت می کند (ماشه بی سیم باید جداگانه ارائه شود). در واقع، شما می توانید تا چهار گروه بی سیم را در یک پیکربندی کنترل کنید، جایی که تنظیمات انجام شده در V1 روی فلش های عملکرد کپی می شوند. ویژگی های دیگری که کار را آسان می کند، یک لامپ AF اختیاری، یک لامپ مدل سازی 3200K کلوین و یک پورت 2.5 میلی متری برای تنظیم کابل است.

موارد موجود در جعبه Godex Flash V1

نظر خود را بنویسید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش اکسترنال گودکس Godox V1 Flash for Canon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش اکسترنال گودکس Godox V1 Flash for Canon"، کلیک کنید.