برسی نور ال ای دی ژیون Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color

نقدر و برسی

نور ال ای دی ژیون Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color

ایده آل برای عکاسی استودیویی، فیلم، تلویزیون، مجموعه ای از ویژگی های حرفه ای را در یک بسته بسیار کوچک قرار می دهد. G60 دارای رنگ متغیر گسترده ای است. محدوده 2700 تا 6500K با درجه بالای CRI/TLCI 96/97 و تنظیم شدت نور از 0 تا 100%. رنگ و روشنایی را می توان روی دستگاه تنظیم کرد، اما همچنین می توانید با استفاده از برنامه Zhiyun تغییرات را به صورت بی سیم انجام دهید.

G60 شامل آداپتور AC، پوشش آداپتور و رفلکتور (کاسه) می باشد. با خرید یک کابل شارژ اختیاری USB-C، می‌توانید از فناوری PD برای شارژ سریع باتری استفاده کنید (باتری باید جداگانه خریداری شود)، که به صورت اختیاری برای استفاده بی‌سیم متصل است.

Zhiyun MOLUS G60 Mini/Pocket CoB Light

MOLUS G60 دارای قدرت خروجی 60 وات است که توسط فناوری خنک کننده نوآورانه پشتیبانی می شود و در عین حال به عنوان یک نور فیلم همه کاره عمل می کند.

نورپردازی حرفه ای در دستان شما

G60 با وزن تنها 300 گرم و به کوچکی یک مکعب روبیک، تجربه نورپردازی کاملاً جدیدی را بدون بار سنگین برای شما به ارمغان می آورد.

سیستم خنک کننده

DynaVort G60 از سیستم خنک‌کننده اختصاصی DynaVort متشکل از هیت سینک‌های مدل‌سازی ژیروسکوپ و فن‌های FOC برای جلوگیری از گرمای بیش از حد استفاده می‌کند. فناوری DynaVort مبتنی بر دینامیک سیالات و یک الگوریتم کنترل نگرش است که از طریق کنترل هوشمند توزیع جریان هوا، راندمان خنک کننده را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

CRI و TLCI بالا

با CRI 96 و TLCI 97، نور به شما رنگ دقیق می دهد و به شما اجازه می دهد تا به راحتی رنگ و روشنایی دقیق را تنظیم کنید.

بلوتوث برای کنترل از راه دور

از تنظیمات پیچیده و کمبود کمک نترسید. G60 دارای کنترل داخلی بلوتوث از طریق برنامه خود است که به شما امکان می دهد قابلیت های بی سیم را کشف کنید.

و سایر مشخصات

ابعاد 9.06X6.7X6.7 سانتی متر و وزن 300 گرم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی ژیون Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی ژیون Zhiyun MOLUS G60 Bi-Color"، کلیک کنید.