برسی پارابولیک پرتابل 60 سانتی متری اپچر Aputure Light Dome Mini III

نقدر و برسی

پارابولیک پرتابل 60 سانتی متری اپچر Aputure Light Dome Mini III

Parabolic 58cm راه حل سافت باکس گرد (16x) فشرده Aputure برای وسایل Bowens Mount با طراحی کاملاً جدید تاشو با باز و بسته شدن سریع است. نور خود را با سافت باکس عالی 2 فوت (60 سانتی متری) برای کیت نورپردازی خود نرم کنید و با باز و بسته شدن سریع این سافت باکس در زمان صرفه جویی کنید.

مناسب برای عکس و فیلم

Light Dome Mini III که برای حرفه ای های عکاسی و فیلمبرداری استودیویی طراحی شده است، یک سافت باکس جمع و جور، سریع و قابل حمل است. طراحی جمع و جور Light Dome Mini III به عکاسان این امکان را می دهد که آن را برای مسافرت و فضاهای تنگ ایده آل کنند و به عنوان یک راه حل کامل و قابل حمل کلید در دست، برای بهبود گردش کار شما طراحی شده است تا بتوانید با کمترین مقدار بیشتر، بیشتر دریافت کنید.

سرعت نصب خود را افزایش دهید

با طراحی کاملاً جدید تاشو سریع، Light Dome Mini III اکنون سریع‌تر از همیشه تنظیم می‌شود و در زمان با ارزش شما در صحنه فیلمبرداری صرفه‌جویی می‌کند. یکی از سریع‌ترین سافت‌باکس‌های گرد برای راه‌اندازی و راه‌اندازی، Light Dome Mini III می‌تواند در چند ثانیه تنظیم شود و به شما امکان می‌دهد زودتر عکاسی را شروع کنید.

با طراحی تخت Light Dome Mini III فضای بیشتری برای چراغ ها ایجاد کنید. بر خلاف سافت باکس‌های سرعت سنتی، که شکل استوانه‌ای خود را هنگام بسته‌بندی حفظ می‌کنند، حلقه تنظیم سرعت Light Dome III به شکل یک نمایه باریک و مسطح فرو می‌رود. این سافت باکس قابل حمل و آماده سفر به زمان راه اندازی کمتری نیاز دارد و به شما امکان می دهد در هنگام حمل تجهیزات فضای بیشتری برای سایر ابزارهای فیلم سازی خود داشته باشید.

با طراحی دایره ای 32 وجهی Light Dome Mini III، نور چشمی دایره ای زیبایی ایجاد کنید تا چشمان هر سوژه ای را زنده کند. این سافت باکس جمع و جور به عنوان گردترین سافت باکس موجود در بازار، به شما امکان می دهد بازتاب های گردتری ایجاد کنید که منابع نور طبیعی مانند خورشید را تقلید می کند. (به همراه یک تکه پارچه کوچک، یک طرف نقره، یک طرف طلا، برای اتصال به قسمت مرکزی سهمی)

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پارابولیک پرتابل 60 سانتی متری اپچر Aputure Light Dome Mini III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پارابولیک پرتابل 60 سانتی متری اپچر Aputure Light Dome Mini III"، کلیک کنید.