برسی نور ثابت ال ای دی آپچر Aputure MC RGBWW LED Light

نقدر و برسی

نور ثابت ال ای دی آپچر Aputure MC RGBWW LED Light

چراغ ثابت LED Aputure MC RGBWW بخشی از چراغ های سری M Aputure است و شامل LED های RGB و همچنین LED های تنگستن قابل تنظیم و نور روز است که یک LED قابل کنترل کاملاً رنگی ایجاد می کند که تا 95٪ از ابعاد رنگ BT 2020 را ساطع می کند لامپ نور به راحتی در کف دست شما قرار می گیرد و می توان آن را با استفاده از پیچ های پایین به پایه نصب کرد یا با آهنربای داخلی به اجسام فلزی متصل شد.

این لامپ با اپلیکیشن Aputure Sidus Link سازگار است که به شما امکان می دهد نور دستگاه خود را از راه دور کنترل کنید.

این نور ثابت از 0 تا 100 درصد کاهش می یابد، دارای 360 درجه کنترل رنگ و 100 سطح تنظیم اشباع رنگ است. این فیکسچر دارای امتیاز CRI 96 و رتبه TLCI 97 است و نور MC LED دارای محدوده دمای رنگ 3200 تا 6500K است که با افزایش 100 درجه قابل تنظیم است. دارای باتری لیتیومی است که دستگاه را با حداکثر روشنایی به مدت دو ساعت روشن می کند. این گجت از پروتکل شارژ سریع USB Type-C PD (Power Delivery) برای شارژ سریع پشتیبانی می کند و همچنین از پروتکل شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می کند و آن را با اکثر شارژرهای بی سیم سازگار می کند.

حالت های نورپردازی CCT

شما می توانید دمای رنگ را از محدوده رنگی بین 3200 تا 6500K در 100K مرحله انتخاب کنید.

حالت های نورپردازی FX

در حالت FX MC، بین هر یک از 9 تنظیمات جلوه های نورپردازی داخلی MC جابجا شوید:

  • پاپاراتزی
  • آتش بازی
  • لامپ معیوب
  • رعد و برق و رعد و برق
  • تلویزیون
  • میلرزم
  • آتشمهمانی – جشن
  • ماشین پلیس
  • کنترل اتصال Sidus

برنامه موبایل برای iOS و Android به شما امکان می دهد تنظیمات نور را برای کنترل نمایش دقیق HSI، CCT و FX با فعال کردن روش ها و پارامترهای کنترل اضافی تنظیم کنید.

ویژگی Color Picker به شما امکان می‌دهد دوربین گوشی خود را روی یک رنگ بکشید، آن را ضبط کنید و نور شما فوراً آن را بازتولید می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ثابت ال ای دی آپچر Aputure MC RGBWW LED Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ثابت ال ای دی آپچر Aputure MC RGBWW LED Light"، کلیک کنید.