برسی کارت خاکستری سکونیک Sekonic Exposure Profile Target II

نقدر و برسی

کارت خاکستری سکونیک Sekonic Exposure Profile Target II

کارت خاکستری Target II Profile Exposure Sekonic

این نقشه از دو جنبه تشکیل شده است: یک نقشه خاکستری 18 درصد که قبل از نمایه سازی تعادل سفیدی دوربین دیجیتال (خاکستری) است. نمایه هدف شامل یک نقطه خاکستری مرکزی 18٪ است که توسط 24 نقطه که در مقادیر توقف 1/6 مرتب شده اند، احاطه شده است، متوالی روشن تر و تیره تر.

Exposure Profile Target II تست سریعتر و دقیق تری را ارائه می دهد زیرا برای جمع آوری طیف گسترده ای از داده های نوردهی از سیستم تصویربرداری دوربین تنها به سه عکس نیاز است. اولین تصویر در نوردهی معمولی و اندازه‌گیری شده توسط Sekonic L-758DR ایجاد شد. تصویر دوم با ولتاژ 3 EV – زیر نوردهی اندازه گیری شده و تصویر سوم با ولتاژ 3 EV + بالاتر از نوردهی اندازه گیری شده گرفته شده است. لطفا تصاویر را در صفحه بعد ببینید.

برای نمایه کردن ترکیبات دوربین و لنز، Exposure Profile Target II همراه با نرم افزار انتقال داده رایگان (شامل نمی شود) و L-758D، L-758DR، L-758Cine، L-478D و L متر -478DR سازگار است. نتیجه دقت نورپردازی کامل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کارت خاکستری سکونیک Sekonic Exposure Profile Target II" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کارت خاکستری سکونیک Sekonic Exposure Profile Target II"، کلیک کنید.