برسی رادیو تریگر گودکسGodox X3 S Flash Trigger for Sony برای سونی

نقدر و برسی

رادیو تریگر گودکسGodox X3 S Flash Trigger for Sony برای سونی

با ماشه فلاش بی سیم X3-S Touch TTL از Godox کنترل بی دردسر را در نوک انگشتان خود تجربه کنید. X3-S با طراحی جمع و جور، سبک و ساده، یک صفحه نمایش لمسی برای کنترل و تغییر تنظیمات شما دارد. ماشه X3 S که بخشی از سیستم رادیویی بی‌سیم Godox X است، برد بی‌سیم 100 متری با فرکانس 2.4 گیگاهرتز را ارائه می‌کند تا فلاش‌های سازگار را به‌طور موثر و قابل‌اعتماد فعال کند.

این مدل با سیستم ADI / P-TTL سونی، از جمله پشتیبانی از همگام‌سازی با سرعت بالا تا 1/8000s سازگار است. کاربران می توانند جبران نوردهی فلاش را از -3 تا +3 EV تنظیم کنند، همچنین می توانند مدل سازی نور، تنظیمات زوم و موارد دیگر را به صورت بی سیم کنترل کنند. درگاه USB-C برای به روز رسانی سیستم عامل و همچنین شارژ باتری داخلی دستگاه وجود دارد.

یک ویژگی برجسته

برای اطمینان از حداکثر قابلیت اطمینان و کنترل، کاربران می توانند به 32 کانال و 99 تنظیمات ID بی سیم دسترسی داشته باشند تا تداخل سایر سیستم های مجاور را محدود کنند. علاوه بر حالت‌های کنترل دستی و TTL، تنظیمات دیگری از جمله همگام‌سازی چند فلاش، پرده اول و دوم در دسترس هستند.

باتری قابل شارژ داخلی

باتری داخلی 850 میلی آمپر ساعتی X3 S با استفاده از کابل USB-C ارائه شده در حدود دو ساعت شارژ می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رادیو تریگر گودکسGodox X3 S Flash Trigger for Sony برای سونی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رادیو تریگر گودکسGodox X3 S Flash Trigger for Sony برای سونی"، کلیک کنید.