برسی نور ال ای دی گودکس Godox CL10 LED Webcasting Ambient Light

نقدر و برسی

نور ال ای دی گودکس Godox CL10 LED Webcasting Ambient Light

لامپ ال ای دی گودوکس CL10

چراغ محیطی LED CL10 Godox که برای پخش وب طراحی شده است، قابلیت حمل، گزینه های شارژ و کنترل رنگ عالی را ارائه می دهد. لامپ 7.6 اینچی (19.3 سانتی متر) یک منبع نور RGB با کنترل های شدت، رنگ و اشباع است که به عکاسان اجازه می دهد تا به 36000 رنگ سفارشی برای سفارشی کردن جلسات پخش زنده خود دسترسی داشته باشند.

چراغ LED Godex CL10 همچنین دارای 39 جلوه ویژه داخلی از جمله چرخه RGB، فلاش، لیزر، لامپ شکسته، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی، ماشین پلیس، کامیون آتش نشانی، آمبولانس، موسیقی، SOS است. در حالی که می‌توانید این انتخاب‌ها را روی دستگاه انجام دهید، می‌توانید آن‌ها را به‌صورت بی‌سیم با کنترل از راه دور IR یا با تلفن هوشمند خود از طریق برنامه رایگان انجام دهید. یکی دیگر از مزایای CL10 قابل حمل بودن آن است. از آنجایی که از USB استفاده می کند، می توان از لپ تاپ، رایانه یا پریز برق متناوب از طریق آداپتور ارائه شده استفاده کرد.

ویژگی های لامپ ال ای دی گودوکس CL10

حالت RGB

حالت RGB این لامپ به شما اجازه می دهد تا به رنگ های بی شماری با کنترل های شدت، رنگ و اشباع دسترسی داشته باشید.

39 جلوه ویژه

جلوه های داخلی شامل چرخه RGB، فلاش، لیزر، لامپ شکسته، تلویزیون، شمع، آتش بازی، آتش بازی، ماشین پلیس، موتور آتش نشانی، آمبولانس، موسیقی، SOS است.

گزینه های مدیریت

CL10 دارای یک کنترل از راه دور IR بی سیم است و همچنین یک برنامه برای کنترل از طریق تلفن هوشمند شما ارائه می دهد.

خنک کننده بی صدا

خنک کننده آرام یک دارایی ارزشمند در شرایط حساس به نویز است.

گزینه های قدرت

CL10 مجهز به درگاه USB است، بنابراین نیازی به حمل آن نیست. تغذیه توسط کامپیوتر یا پریز برق متناوب با آداپتور.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی گودکس Godox CL10 LED Webcasting Ambient Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی گودکس Godox CL10 LED Webcasting Ambient Light"، کلیک کنید.