برسی رینگ لایت آر جی بی MJ18 RGB RING LIGHT

نقدر و برسی

رینگ لایت آر جی بی MJ18 RGB RING LIGHT

رینگ لایت یک ابزار نورپردازی ساده است که معمولا برای گرفتن عکس های زیبا، پرتره و عکاسی ماکرو استفاده می شود. هنگامی که در عکاسی مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که نور را به شکل یکنواخت ساطع می کنند، نور جذابی را روی چشمان سوژه می اندازند و سایه ها را از بین می برند. معمولا در جلوی سوژه قرار می گیرد و دوربین در وسط حلقه نور قرار می گیرد.

چراغ حلقه عمدتاً برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده می شود. معمولاً برای عکاسی پرتره، ماکرو و سایر برنامه‌هایی که شامل عکاسی از نمای نزدیک تنها با یک سوژه هستند، مانند عکاسی در صنعت مد، سالن‌های زیبایی یا غذا استفاده می‌شود. همچنین به عنوان یک ابزار نورپردازی مقرون به صرفه برای عکسبرداری در داخل و فضاهای محدود استفاده می شود.

عکاسان و فیلمبرداران به فلاش حلقه ای علاقه مند هستند زیرا در عین اینکه سایه های ناخواسته را کاهش می دهد، نور پراکنده بیشتری روی سوژه ایجاد می کند و آن را به ابزاری محبوب برای پرتره های نزدیک تبدیل می کند. فلاش حلقه ای می تواند سوژه شما را “هایلایت” کند و باعث ناپدید شدن یا تغییر قسمت های روشن صورت به صورت نورهای ناهموار نمی شود، بنابراین این عملکرد این نور را به ابزاری مناسب برای نورپردازی و گرفتن عکس های سلفی تبدیل می کند.

فلاش های LED از لامپ های سفید یا گرم ساخته شده اند که نور روز را در داخل خانه تقلید می کنند و با قابلیت تغییر کلوین و همچنین تغییر شدت نور، رنگ طبیعی پوست فرد را نشان می دهند.

همانطور که می دانید، رینگ لایت ها دارای چراغ های دایره ای هستند که نور را به چشم سوژه می اندازند. این نورهای دراماتیک بلافاصله پرتره را جذاب تر می کند و توجه بیننده را به چشمان سوژه جلب می کند. در آتلیه های عکاسی که ممکن است منابع نور دیگری نیز وجود داشته باشد، می توانید از رین لایت به عنوان نور پرکننده استفاده کنید. این تضمین می کند که روشنایی و نور ملایم کافی برای روشن کردن مستقیم سوژه خود برای ظاهر سه بعدی بیشتر دارید.

تقریباً هر آرایشگر جدی در YouTube از فلاش حلقه ای برای آرایش، آموزش آرایش استفاده می کند، زیرا این نور فوراً ویژگی های صورت را بهبود می بخشد و رنگ پوست واقعی و همچنین محصولاتی را که به شما کمک می کند را نشان می دهد. آنها به سادگی در حالی که آرایش می کنند و شروع به ضبط می کنند، فلاش های حلقه را جلوی دوربین خود (یا دوربین گوشی) می گذارند.

پس از آماده شدن سوژه، به سادگی حلقه نور را در مقابل دوربین قرار دهید. چه از دوربین تلفن همراه یا یک دوربین حرفه ای تر استفاده می کنید، مطمئن شوید که لنز درست در مرکز نور حلقه قرار گرفته است تا نور یکنواختی روی سوژه داشته باشید. برای ثابت نگه داشتن دوربین و نور حلقه، از براکت یا حتی سه پایه استفاده کنید (برای دوربین جداگانه باید ارائه شود).

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت آر جی بی MJ18 RGB RING LIGHT" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت آر جی بی MJ18 RGB RING LIGHT"، کلیک کنید.