برسی نور ال ای دی گودکس Godox VL300 LED Video Light

نقدر و برسی

نور ال ای دی گودکس Godox VL300 LED Video Light

لامپ ال ای دی گودوکس VL300

VL300 LED Video Light از Godox یک منبع نور LED یکپارچه سبک وزن و جمع و جور است که برای عکاسی ثابت و پرتره و عکاسی چند مکان و همچنین برنامه های فیلمبرداری مناسب است. چراغ روز LED COB دارای امتیاز CRI 96 و رتبه TLCI 95 است و رنگ های بسیار دقیق و واقعی را تولید می کند. بدنه سبک وزن VL300 از یک کنترلر خارجی برای تنظیمات و عملکردهای شارژ استفاده می کند (با استفاده از باتری که باید جداگانه خریداری شود)، سبک و جمع و جور نگه می دارد. این دستگاه دارای یک فن بی صدا و مجهز به بازتابنده (کاسه) با پایه Bowens است که آن را با طیف گسترده ای از اصلاح کننده های نور سازگار می کند.

جعبه کنترل حاوی دو صفحه باتری V شکل است و دارای یک صفحه نمایش LCD با کنترل و یک صفحه نمایشگر برای انجام تنظیمات در بدنه سبک وزن است. تنظیمات را می توان به صورت بی سیم با استفاده از کنترل از راه دور یا با استفاده از دستگاه های قابل حمل دارای بلوتوث با برنامه GodoxPhoto که به صورت دانلود رایگان برای دستگاه های iOS و Android در دسترس است، انجام داد.

جعبه کنترل

با جابجایی صفحات باتری Vmount و کنترل نور در خارج از فیکسچر و داخل جعبه، کنترل مستقل به شما این امکان را می‌دهد تا بدون اضافه کردن حجم و وزن سلول‌های بزرگ Vmount، نور را در جایی که نیاز دارید قرار دهید.

جعبه کنترل با یک کابل شارژ 4 پین XLR برای قرارگیری آسان تکمیل شده است. از یک آنتن برای کنترل از راه دور بی سیم و یک آنتن بلوتوث برای استفاده از برنامه GodoxPhoto در دستگاه های قابل حمل iOS یا Android استفاده می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ال ای دی گودکس Godox VL300 LED Video Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ال ای دی گودکس Godox VL300 LED Video Light"، کلیک کنید.