برسی نور ثابت گودکس Godox RGB Mini Creative M1 On-Camera Video LED Light

نقدر و برسی

برسی نور ثابت گودکس Godox RGB Mini Creative M1 On-Camera Video LED Light

نور ثابت گودکس Godox RGB Mini Creative M1 On-Camera Video LED Light

بررسی نور ویدئویی LED Godox RGB Mini Creative M1

پس زمینه و فضای ویدیویی خود را با این نور ویدئویی LED RGB Mini Creative M1 از Godox تزئین کنید. این چراغ قوه به شما این امکان را می دهد که رنگ و اشباع رنگ را با 360 رنگ در حالت RGB تنظیم کنید و دمای رنگ را می توان از 2500 تا 8500 کلوین تنظیم کرد تا با منبع نور اطراف مطابقت داشته باشد. همچنین 15 حالت جلوه های ویژه و 40 تنظیم از پیش تنظیم شده است که سرعت و خلاقیت را به تصویر شما اضافه می کند. دارای CRI 97 است که بازتولید رنگ طبیعی و دقیق را تضمین می کند.

این لامپ دارای یک پایه نصب لولایی یکپارچه است که شامل چندین سوراخ نصب 1/4 اینچ تا 20 در موقعیت های مختلف است. همچنین یک میکروفون داخلی برای استفاده از حالت موسیقی وجود دارد که نور را با توجه به ضرب آهنگ موسیقی تغییر می دهد. باتری داخلی 2410 میلی آمپر ساعتی با کابل USB نوع C شارژ می شود و حدود 2.5 ساعت با قدرت 100 درصد کار می کند سوراخ آداپتور نصب 1/4″-20. روی بادامک و کلید هگز.

ویژگی های کلیدی

  • دمای رنگ متغیر از 2500 تا 8500 کلوین
  • رنگ و اشباع را می توان با 360 رنگ تنظیم کرد
  • CRI / TLCI 97
  • 15 جلوه ویژه و 40 ایستگاه از پیش تنظیم شده
  • میکروفون داخلی برای حالت موسیقی
  • پایه نصب لولایی با سوراخ های 1/4 اینچ -20
  • باتری 2410 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت کامل تا 2.5 ساعت کار می کند
  • کابل شارژ USB Type-C

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ثابت گودکس Godox RGB Mini Creative M1 On-Camera Video LED Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ثابت گودکس Godox RGB Mini Creative M1 On-Camera Video LED Light"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه