برسی فلاش اکسترنال Canon Speedlite EL-1

نقدر و برسی

برسی فلاش اکسترنال Canon Speedlite EL-1

فلاش اکسترنال Canon Speedlite EL-1

Canon Speedlite EL-1 یک فلاش نسل جدید است که یک فلاش همه کاره است که عکاسان حرفه ای و آماتورهای پیشرفته به دنبال آن هستند دوام قابلیت اطمینان و طیف گسترده ای از قدرت را فراهم می کند بنابراین امکانات زیادی را فراهم می کند. فلاش جدید کانن فراهم می کند. خروجی فلاش طولانی تر و 14 f-stop در سراسر محدوده نوردهی به شما این امکان را می دهد که از 1/1 بسیار روشن تا 1/8192 بسیار کم نور عکس بگیرید عکس بگیرید تا صحنه را به خوبی روشن کنید.

فلاش اکسترنال Canon Speedlite EL-1 شامل یک باتری قابل شارژ لیتیوم یون LP-EL است که زمان بازیابی کوتاه تری را بین فلاش ها و همچنین تعداد چشمگیر فلاش های مداوم فراهم می کند و به شما امکان می دهد در صورت نیاز به راحتی شارژ کنید (باتری و شارژر همراه با آن ارائه می شود. فلاش). Speedlite EL-1 که با همان مقاومت در برابر گرد و غبار و آب مانند دوربین های سری EOS 1D طراحی شده است دارای یک سیستم خنک کننده فعال داخلی برای عکاسی طولانی تر و کارآمدتر کنترل های ساده و مقرون به صرفه است در صورت نیاز برای شما آماده است. لوازم جانبی برای افزایش انعطاف پذیری در شرایط مختلف نور.

خصوصیات

حداکثر تعداد راهنما 60 متر در ISO 100 با محدوده بزرگنمایی گسترده 200-24 میلی متر

Speedlite EL-1 دارای حداکثر شماره راهنمای 197 فوت (60 متر) در ISO 100 است تا نور مورد نیاز برای عکاسی با فلاش را در موقعیت های مختلف مانند عروسی در فضای باز عکاسی پرتره و سناریوهای کم نور در محیط داخلی فراهم کند. و در فضای باز. موارد مناسبی را که مد نظر دارید ارائه دهید. این کیت طیف وسیعی از پوشش فلاش از 24 میلی متر تا 200 میلی متر را برای مطابقت با لنزهای محبوب 24-105 میلی متر و 70-200 میلی متر ارائه می دهد و حتی می تواند با لنزهایی به پهنای 14 میلی متر کار کند و نیاز به استفاده از لنزهای 14 میلی متری با زاویه دید عریض دارد. برای به حداکثر رساندن قدرت فلاش و سهولت در استفاده Speedlite EL-1 به طور خودکار با فاصله کانونی لنز 200-24 میلی متر بسته به سنسور دوربین (فول فریم یا APS-C) زوم می کند یا می توان از تنظیمات دستی برای کنترل دستی استفاده کرد.

باتری لیتیوم یون قابل شارژ جدید با استفاده از شارژر LC-E6

عملکرد و راحتی بهتر نتایج باتری لیتیوم یون جدید فشرده و قابل شارژ LP-EL است. این باتری قابل شارژ قابلیت اطمینان مورد نیاز شما را هنگام عکاسی در هر موقعیتی به خصوص صحنه های عروسی یا خبری که فقط برای یک لحظه اتفاق می افتند فراهم می کند بنابراین هنگام عکاسی یک سری عکس در مدت زمان طولانی می توانید از عملکرد ریکاوری فلاش مطمئن باشید. می توانید میزان شارژ باقی مانده Speedlite EL-1 را در گوشه سمت راست بالا مشاهده کنید که به شما امکان می دهد تا بدانید چه مدت می توانید با شارژ باقی مانده ادامه دهید و همچنین زمان شارژ مجدد با شارژر باتری LC E6 را نشان می دهد؟

بهبود زمان بازیابی (0.9 ثانیه) و تعداد فلش (335 بار)

یکی دیگر از مزایای باتری لیتیوم یون قابل شارژ Speedlite EL-1 پخش سریع رعد و برق آن است بنابراین می توانید به طور مکرر و یکی پس از دیگری از آن استفاده کنید. با زمان بازیابی تقریباً 0.9 ثانیه (تقریباً 6 برابر سریعتر از 600EX II-RT هنگامی که 600EX II-RT توسط باتری های AA تغذیه می شود) دارای باتری لیتیوم یون قابل شارژ است و تعداد دفعاتی که می توانید روشن کنید. فلاش پس از شارژ کامل ثابت شده است که تا 335 بار روشن می شود (تقریباً 3 برابر بیشتر از 600EX II-RT با استفاده از باتری های قلیایی AA/LR6) قبل از نیاز به شارژ مجدد یا تعویض باتری LP-EL چشمک می زند.

زمان بازیابی 0.9 ثانیه زمانی که فلاش روی حالت دستی تنظیم می شود 1/1 فلاش با قدرت کامل

335 چرخه در تنظیم دستی فلاش 1/1 فلاش با قدرت کامل

سیستم خنک کننده فعال جدید عملکرد طولانی تری را ممکن می سازد

سیستم خنک کننده فعال به گردش هوا در اطراف هد فلاش کمک می کند تا هنگام چشمک زدن مداوم برای مدت طولانی آن را خنک نگه دارد و از یک فن و صفحه شیشه ای برای بهبود مقاومت در برابر حرارت استفاده می کند. این سیستم خنک کننده به شما امکان می دهد عمر تخمینی فلاش را تا حدود 170 فلاش مداوم افزایش دهید در حالی که مقاومت در برابر گرد و غبار و آب Speedlite EL-1 را به خطر نمی اندازد.

در دمای 73 درجه فارنهایت با فن روشن و قبل از رسیدن به حد فلاش سطح 1 بدون آداپتور فلاش نصب شده (تا 160 فلاش متوالی با قدرت کامل با زوم فلاش 150-2000 میلی متر).

بهبود مدیریت حرارت

یک لوله فلاش شیشه ای پر از زنون با ماندگاری طولانی به فلاش Speedlite EL-1 کمک می کند تا به طور موثرتر و کارآمدتر فلاش شود.

سازگاری بیشتر با حداقل محدوده توان خروجی: 1/8192

Speedlite EL-1 دارای محدوده نوردهی گسترده ای از 14 استاپ از 1/1 تا 1/8192 است تا سطح انعطاف پذیری در خروجی فلاش را از روشن ترین به تاریک ترین افزایش دهد. این بدان معناست که شما بهتر می توانید موقعیت های مختلف را ثبت کنید چه موقعیت های کلوزآپ و پرتره چه در فاصله دورتر و حتی برای صحنه های کم نور که در آن فلاش های دیگر برای دریافت نوردهی مناسب خیلی روشن هستند.

رابط کاربری بهبود یافته با طراحی جوی استیک صفحه نمایش و کنترل های جدید

Speedlite EL-1 که به دکمه ها و صفحه مدرج مجهز است یک جوی استیک نیز دارد که به شما امکان می دهد در تنظیمات مختلف بچرخید و راحت تر و سریع تر کار کنید. هنگامی که تحت فشار یا در شرایط کم نور کار می کنید Speedlite EL-1 همچنین دارای یک صفحه نمایش روشن است که اطلاعات عکسبرداری را در یک نگاه برای ارجاع سریع و آسان نشان می دهد چه فلاش در حال استفاده باشد و چه در حالت آماده به کار Speedlite خود را با تنظیم کنترل کنید. منوی فلاش را روی یک دکمه قرار دهید و با عملکرد حافظه FE حتی می توانید تنظیمات فلاش را برای صحنه های خاص ذخیره کنید بنابراین اگر از همان صحنه یا صحنه مشابه به طور مکرر یا پس از مکث و مرور طولانی عکس بگیرید می توانید به راحتی تنظیمات را بدون نیاز به یادآوری کنید. شما به صورت دستی ریست کنید

لامپ مدل سازی LED با روشنایی و دمای رنگ قابل تنظیم

هنگام تنظیم عکس های خود می توانید از چراغ های مدل سازی LED دو رنگ Speedlite EL-1 استفاده کنید. این دو لامپ می توانند به شما در تعیین میزان پوشش و جهت نور کمک کنند تا قبل از گرفتن عکس به نتیجه دلخواه برسید و همچنین می توانند از نظر روشنایی و دمای رنگ هنگام کار در استودیو تاریک تنظیم شوند. هر لامپ برای مدل سازی به طور خودکار در حین انتشار خاموش شود

مقاومت در برابر گرد و غبار و آب مانند سری EOS-1D و فلاش شیشه ای جدید با دوام بالا

Speedlite EL-1 برای حفظ استاندارد بالای حفاظت از گرد و غبار و آب دوربین های سری EOS-1D کانن طراحی شده است. درزهای خارجی آن برای محافظت از آن در برابر گرد و غبار نوتیفیکیت و موم شده اند در حالی که یک آداپتور ضد آب و ضد گرد و غبار در پایین فلاش تعبیه شده است که برای یک نوتیفیکیت و موم تقریباً غیرقابل نفوذ در اطراف کفش داغ دوربین قفل می شود و سطح کلی ضد آب و هوای سری را حفظ می کند. EOS-1D Speedlite EL-1 می تواند با فلاش در مکان ها و محیط های بیشتری بدون هیچ آسیبی عکاسی کند.

از محصولات فلش سری RT و همگام سازی پرده دوم بی سیم پشتیبانی می کند

انتقال رادیویی بی سیم به این معنی است که Speedlite EL-1 می تواند به روش های مختلف از جمله عکاسی با فلاش چندگانه با استفاده از حداکثر 15 گیرنده Speedlite سری RT برای تولید نور حتی در حالت پشتیبانی در صورت عدم اتصال به دوربین از حالت عکسبرداری خارج از دوربین خارج شود. همچنین دارای همگام سازی پرده دوم برای ایجاد مسیرهای شگفت انگیز از نور محیطی است که سوژه شما را دنبال می کند.

(چراغ قوه از انتقال رادیویی پرده دوم به عنوان گیرنده پشتیبانی می کند: 600EX II-RT 600EX-RT 430EX III-RT.)

مفصل قابل چرخش 180 درجه و تا 120 درجه صفحه جذب نور و صفحه گسترده

سر فلاش Speedlite EL-1 طوری طراحی شده است که به راحتی فلاش را در هر جهتی پرتاب می کند. هد فلاش اکنون می تواند 120 درجه به بالا 7 درجه پایین و می تواند 180 درجه به چپ و راست بچرخد. یک قفل جهت همراه با یک دکمه آزاد کردن به آنها کمک می کند تا در جای خود بمانند. علاوه بر این Speedlite EL-1 دارای صفحه ای است که نور را جذب می کند که برای جلوه واضح تر نقاط روشنی را در چشم سوژه ایجاد می کند.

شامل آداپتور جهت گیری و دو فیلتر رنگی

Speedlite EL-1 با گروهی از لوازم جانبی کلیدی ارائه می شود که به موقعیت انتشار و افزایش خروجی برای ایجاد نتیجه مطلوب کمک می کند. آداپتور جهشی SBA-EL نور را گسترش داده و پخش می کند و جلوه ای ملایم به خصوص در مناطق سایه ایجاد می کند. کیت فیلتر رنگی نوع جامد SCF شامل فیلتر رنگی SCF-ELOR1 است که در ترکیب نور محیط با خروجی فلاش مایل به آبی برای ایجاد حالت گرم و فیلتر رنگی SCF-ELOR2 برای متعادل کردن خروجی فلاش با نورهای موجود موثر است. محیط داخلی و برای ایجاد نور طبیعی تر و واقعی تر مفید است. هر دو فیلتر برای تنظیم سریع و روان به راحتی متصل و جدا می شوند. Speedlite EL-1 همچنین دارای یک قاب نرم است که نه تنها برای نگه داشتن تمام لوازم جانبی فلاش طراحی شده است بلکه می تواند فلاش را با فیلتر متصل ذخیره کند و دارای یک حلقه برای دسترسی سریع است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش اکسترنال Canon Speedlite EL-1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش اکسترنال Canon Speedlite EL-1"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه