برسی فلاش اکسترنال پروفوتو برای نیکون PROFOTO A1X AIRTTL-N FOR NIKON به همراه کیت ژل

نقدر و برسی

برسی فلاش اکسترنال پروفوتو برای نیکون PROFOTO A1X AIRTTL-N FOR NIKON به همراه کیت ژل

فلاش اکسترنال پروفوتو برای نیکون PROFOTO A1X AIRTTL-N FOR NIKON به همراه کیت ژل

فلاش Profoto A1X نسبت به مدل قبلی (Profoto A1) زمان بازیابی سریع تری دارد که از 1.2 ثانیه به 1 ثانیه ارتقا یافته است و همچنین باتری قوی تری دارد که باعث 100 فلاش بیشتر نسبت به مدل قبلی (450 فلاش) شده است. دارای 20 کانال وجود دارد

محصول جدید Profoto Profoto A1X کوچکترین فلاش استودیویی جهان است که در بدنه فلاش (خارجی) روی دوربین قرار می گیرد.

فلاش استودیویی Profoto A1X در واقع جایگزین مناسبی برای عکاسانی است که اغلب در خارج از استودیو عکاسی می کنند اما از فلاش دوربین چندان راضی نیستند زیرا این فلاش ها اغلب فاقد لامپ مدل سازی هستند تنظیمات پیچیده ای دارند و نور شدید نور ناخوشایندی از خود ساطع می کند و اغلب از باتری هایی برای قلم استفاده کنید که زمان بازیابی فلاش را افزایش می دهد.

از طرفی فلاش Profoto A1X با مقطع نور خروجی دایره ای شکل و با استفاده از مکانیزم فلاش استودیویی نور طبیعی و زیبایی را در اختیار کاربر قرار می دهد که به دلیل تنظیمات ساده و زمان بازیابی سریع بسیار کاربردی است.

با توجه به اینکه شرکت Profoto در درجه اول به تولید انواع فرم دهنده های نور معروف است فلاش Profoto A1X نیز به گونه ای ساخته شده است که با انواع نورسازهای تخصصی سازگار باشد. فلاش مقطع دایره ای A1X با اتصال مغناطیسی از یک دیفیوزر مات مبدل لنز عریض و صفحه بازتابنده به عنوان لوازم جانبی استفاده می کند فلاش Profoto A1X با نور مدل سازی LED به کاربر این امکان را می دهد که نور را در موقعیت مکانی قرار دهد و سایه را قبل از عکاسی داشته باشد. عکس علاوه بر این این فلاش از عملکرد بزرگنمایی داخلی پشتیبانی می کند که نور فلاش را با طیف وسیعی از لنزها بهینه می کند که در هنگام استفاده از لنزهای تله فوتو بسیار مفید است.

فلاش Profoto A1X برای استفاده روی دوربین و سه پایه مناسب است

فلاش Profoto A1X در واقع گزینه ای بین فلاش های OCF مانند B1X B2 و W10 است بنابراین علاوه بر قابل تعویض با فلاش های روی دوربین می توان از آن در کنار فلاش های OCF نیز استفاده کرد.

فلاش Profoto A1X از باتری لیتیوم یونی قدرتمند و قابل تعویض استفاده می کند که چهار برابر باتری های قلمی معمولی قدرت دارد و عملکرد ثابتی را در کل زمان اجرا تضمین می کند. همچنین به لطف باتری قدرتمند Profoto A1X زمان بازیابی این فلاش چهار برابر سریعتر از فلاش های روی دوربین موجود در بازار است.

موارد گنجانده شده است

برای استفاده به عنوان مثال در نورپردازی ملایم غیرمستقیم و جهت دار (کارت بازتابنده: Profoto Bounce Card

Profoto برای استفاده از نور مستقیم و ملایم Profoto Dome Diffuser

شارژر مخصوص
باتری لیتیومی مخصوص
کیف شانه

کیت ژل پروفتو کیت ژل پروفتو برای فلش A1: 101209

موارد شامل:

  • کیت ژل پروفو برای فلش A1
  • نگهدارنده ژل
  • فیلتر CTO کامل
  • فیلتر CTO 1/2
  • فیلتر CTO 1/4
  • 1/2 پلاس فیلتر سبز
  • مورد سخت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی فلاش اکسترنال پروفوتو برای نیکون PROFOTO A1X AIRTTL-N FOR NIKON به همراه کیت ژل" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی فلاش اکسترنال پروفوتو برای نیکون PROFOTO A1X AIRTTL-N FOR NIKON به همراه کیت ژل"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه