برسی ال ای دی گودکس Godox ML60 LED Light

نقدر و برسی

برسی ال ای دی گودکس Godox ML60 LED Light

ال ای دی گودکس Godox ML60 LED Light

بررسی نور LED گودوکس ML60

لامپ LED جمع و جور ML60 از Godox با ابعاد تنها 14.5 x 8.5 x 8.5 سانتی متر دارای عملکرد پیشرفته “زیر کاپوت” است. این نور دارای دمای رنگ 5600 کلوین است – برای عکاسی در فضای باز در مکانی که پنجره های بزرگ بر آن تسلط دارند یا برای ترکیب یکپارچه با سایر وسایل در نور روز متعادل عالی است. امتیاز بالای CRI آن (TLCI: 96/97) گواهی بزرگی بر قابلیت های پیشرفته رندر رنگ آن است. به شما امکان می دهد نور را کم کنید و آن را به صورت محلی روی دستگاه یا از راه دور با یک کنترلر (فروش جداگانه) کنترل کنید. افکت هایی از جمله فلاش فلاش کنفرانس پاپاراتزی تلویزیون لامپ شکسته.

ML60 دارای قابلیت run-and-gun (ویژگی که همیشه برای شلیک بعدی آماده است زیرا بسیاری از موقعیت ها به سرعت از بین می روند) دارای یک دسته قابل جابجایی و همچنین یک سوکت برای نصب چتر است. ML60 که برای استفاده در سراسر جهان آماده است به لطف آداپتور AC موجود از ولتاژ 100 تا 240 ولت کار می کند اما اگر برق AC در دسترس نباشد با دو باتری NP-F970 نیز کار می کند (باتری ها را باید جداگانه خریداری کرد). گودوکس شامل یک کیف برای نگهداری و حمل و نقل است.

  • پنکه فوق العاده بی صدا
  • کنترل از راه دور اختیاری
  • شارژ با برق AC یا باتری اضافی
  • 8 افکت نوری

موارد شامل:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ال ای دی گودکس Godox ML60 LED Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ال ای دی گودکس Godox ML60 LED Light"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه