برسی نور ثابت ال ای دی گودکس Godox SL-100 LED Video Light

نقدر و برسی

برسی نور ثابت ال ای دی گودکس Godox SL-100 LED Video Light

نور ثابت ال ای دی گودکس Godox SL-100 LED Video Light

چراغ ثابت Godox SL-100 یک منبع نور ثابت برای کارهای ویدئویی این نور معادل 5600K کلوین نور روز است و دارای LED COB (تراشه روی صفحه) برای روشنایی و دقت رنگ بالا.

طراحی این لامپ دارای نمایشگر LCD و صفحه نمایش برای تنظیم نور از 10 تا 100 درصد می باشد و دارای ریموت کنترل بی سیم مخصوص برای کنترل روشنایی و همچنین گروه بندی نورها در چندین تنظیم نور می باشد. همچنین برای اطمینان از استفاده مداوم و بدون وقفه یک هیت سینک داخلی و یک فن برای کمک به تنظیم دما همراه با عملکرد کنترل دما برای محافظت از خود LED تعبیه شده است. این چراغ همچنین دارای پایه های Bowen برای اتصال مودها و لوازم جانبی است.

نور متعادل نور روز دارای دمای رنگ 5600K است.
دارای توان خروجی بالای 100 وات با رندر رنگ دقیق و کنترل کم نور از 10 تا 100 درصد است.
امکان تنظیم روشنایی صفحه با استفاده از پنل پشتی و LCD وجود دارد.
کنترل از راه دور RC-A5 شامل کنترل کم نور بی سیم و همچنین قابلیت کار با شش گروه نور و 16 کانال است. این ریموت کنترل 433 مگاهرتز از دو باتری قلمی استفاده می کند (باتری های کنترل از راه دور باید جداگانه خریداری شوند) و دارای برد کنترل از راه دور بی سیم تقریباً 20 متر است.
دارای پایه Bowens است که با اصلاح کننده های مختلف نور و لوازم جانبی مانند سافت باکس و کاسه سازگار است تا کیفیت نور گسترده یکنواخت و خنثی را تولید کند.
هیت سینک یکپارچه فن داخلی و ویژگی کنترل دما به خنک نگه داشتن نور برای استفاده ایمن و مداوم کمک می کند. همچنین می توان دمای دستگاه را بر حسب درجه فارنهایت یا سانتیگراد بر روی صفحه نمایش LCD پشتی کنترل کرد.
با برق 100-240 VAC برای استفاده در سراسر جهان کار می کند (قابل استفاده به عنوان DC).

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی نور ثابت ال ای دی گودکس Godox SL-100 LED Video Light" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی نور ثابت ال ای دی گودکس Godox SL-100 LED Video Light"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه