برسی باتری پک گودکس Godox PROPAC PB960 Lithium-Ion Flash Power Pack

نقدر و برسی

برسی باتری پک گودکس Godox PROPAC PB960 Lithium-Ion Flash Power Pack

باتری پک گودکس Godox PROPAC PB960 Lithium-Ion Flash Power Pack

بررسی باتری فلش Godox PB960

با بسته باتری فلاش لیتیومی PROPAC PB960 از Godex می توانید مدت زمان طولانی تری عکاسی کنید و از زمان های بازیابی سریع تر لذت ببرید. این بسته باتری لیتیوم یونی 4500 میلی آمپر ساعتی طراحی شده است تا با اکثر فلاش ها کار کند کارایی فلاش و فلاش های بدون لامپ شما را افزایش می دهد و با یک بار شارژ 900 تا 1800 فلاش تمام توان را ارائه می دهد. همچنین دارای دو پورت برای شارژ همزمان دو صاعقه گیر است و حتی می تواند دستگاه های پیشرفته را با قدرت کامل تنها در 1 ثانیه شارژ کند. علاوه بر این در حدود سه ساعت شارژ می شود و از یک صفحه نمایش LED برای هشدار به کاربران از وضعیت فعلی شارژ و گرمای بیش از حد خود استفاده می کند. و دارای گیره کمربند و بند شانه ای برای حمل راحت تر.

  • یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت تا 900 فلاش تمام توان را با AD180 و 1800 فلاش تمام توان را با Speedlite ارائه می دهد.
  • این دستگاه دارای دو درگاه خروجی است و می توان همزمان چند فلاش را به آن متصل کرد. کابل های اضافی برای اطمینان از سازگاری در دسترس هستند (به طور جداگانه خریداری می شوند)
  • فلاش استاندارد در 1 ثانیه یا کمتر به خروجی کامل می رسد.
  • صفحه نمایش LED کاربر را از وضعیت فعلی شارژ و خطر گرم شدن بیش از حد مطلع می کند.
  • در حدود 3 ساعت شارژ می شود.
  • گزینه های حمل شامل گیره کمربند و بند شانه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی باتری پک گودکس Godox PROPAC PB960 Lithium-Ion Flash Power Pack" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی باتری پک گودکس Godox PROPAC PB960 Lithium-Ion Flash Power Pack"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه