برسی پارابولیک گودکس Godox AD-S85W Deep Parabolic for AD400PRO

نقدر و برسی

برسی پارابولیک گودکس Godox AD-S85W Deep Parabolic for AD400PRO

پارابولیک گودکس Godox AD-S85W Deep Parabolic for AD400PRO

پارابولیک Godox داخل کد سفید AD-S85W جعبه نرم با قطر 85 سانتی متر Godox-Mount AD-S85W که مانند یک چتر به سرعت باز و بسته می شود.

این سافت باکس که ظاهری شبیه فنجان لاله دارد با طراحی بسیار عمیق یکی از ویژگی های مهم آن است. این شکل به کاربر این امکان را می دهد که دقیقاً محل تابش نور را کنترل کند. سافت باکس در یک کیف حمل عرضه می شود که آن را ایمن و تمیز نگه می دارد. با طراحی سهموی برای ایجاد یک جلوه نوری یکنواخت و ملایم برای عکاسی. دیفیوزر بیرونی را نصب کنید: دیفیوزر را باز کرده و به طور یکنواخت روی لبه سهموی قرار دهید.

پایه استاندارد Godox آن را به یک مد مناسب برای AD300Pro و AD400Pro تبدیل می کند. رفلکتور داخلی طلایی و نقره ای همراه با ظرف. مناسب برای عکاسی در استودیو و فضای باز با نصب بسیار آسان صرفه جویی در زمان و بدون دردسر جریان نور نرم زیبا نصب سریع اندازه جمع و جور و قابلیت حمل عالی.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی پارابولیک گودکس Godox AD-S85W Deep Parabolic for AD400PRO" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی پارابولیک گودکس Godox AD-S85W Deep Parabolic for AD400PRO"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه